torsdag 9. juni 2011

Happy Birthday

FREE AT LAST! Da er sommerferien i gang, og det føles herlig. Hadde heldigvis bare to klasser i dag, så da fikk man seg en velfortjent tur ut i det fine været. En gjeng gale teaterelever dro ut til lunsj - meg inkludert. Etterpå tok vi oss en liten butikkrunde, men jeg holdt lommeboka lukka. Har nemlig investert i noe veldig fint som dere skal få se. Jeg var på tur til bassenget da det plutselig ringte på døra. Det var postmannen (min aller beste venn), og han hadde en pakke til meg. Jeg visste hva det var, så det gjaldt bare å rive opp innpakninga. Der, på en flott svart eske, stod det "Marc by Marc Jacobs".




Min første kjærlighet!

Dette er altså min 18-årsgave til meg selv. Brukte bursdagspengene mine, og så la jeg resten i potten. Den er litt for vid (merkelig nok), så jeg må få fjerna et ledd.

Jeg ble altså så begeistret at jeg la fra meg handduken på senga, og så sykla jeg til bassenget... Kom ned dit, fant en solseng hvor jeg skulle legge meg ned, og så skjønte jeg at jeg hadde glemt noe. Da var det bare å hive seg på sykkelen og race tilbake til huset. Litt ekstra trim gjør vel ingen ting. Det er så lenge du ikke er amerikaner, så klart.

Har lakket neglene mine på nytt i dag. Skulle nemlig prøve noe jeg har lest. Det var French tips i gull og hvitt. Det ble fint til å begynne med, men så klarte jeg å ødelegge syv av ti fingre, og da fjerna jeg like godt hele greia. Nå har jeg ensfarga gull, og sånn forblir det intil videre.

Fikk forresten 88 på fysikken og 90 på matten. Er fornøyd med det, så da endte jeg opp med 91 og 88 i fagene. Litt surt med matematikken, men sånn er det bare. Noen fag er man svakere i enn andre. Skal heller bare glede meg over at jeg har SOMMERFERIE!!!

-Birgit

Ingen kommentarer: