mandag 6. juni 2011

Always a 'Prent

Etter skolen dro jeg for å ordne armbandet jeg fikk av teatergruppa. Dere skjønner, jeg har monsterhandledd, så det jeg fikk var litt stramt. Heldigvis fikk jeg bytta selve lenka, og så festa de bare hjertet på det i stedet. Nå er det klart til å brukes, og jeg er veldig fornøyd.




Sjekka nå nettopp karakterene mine, og der fikk jeg en veldig hyggelig overraskelse. Karakteren min i matte har nemlig ligget på 82 i lange tider nå (ikke mitt sterkeste fag...), men i dag leverte jeg inn bonusoppgavene, osv, og plutselig har jeg 87 i det faget!! Eksamenen teller 20% av den karakteren jeg har nå, så hvis jeg er veldig heldig kan jeg kanskje klare å få en A (90). Kryss fingrene for meg'a! Eksamenen i matte er på torsdag.

-Birgit

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Jeg har bare et spørsmål. Jeg drar på utveksling nå i Juli til Australia. Jeg har opprettet en blogg på blogspot, men jeg har et lite problem. Jeg får ikke til at noen skal kommentere på bloggen min som anonym. Hvordan får jeg til dette?
Hilsen jente 17 - Drammen

Birgit sa...

Hei! Det høres spennende ut. Du har mye bra i vente. Gi meg gjerne bloggadressen din slik at jeg kan følge med :)
Jeg tror jammen at jeg hadde akkurat samme problem da jeg laget bloggen min, men det jeg gjorde da var å gå på "innstillinger", "kommentarer", og så velge "helside" istedet for "innebygd under innlegg". Du får prøve det. Hjalp i hvertfall for meg! Lykke til :)

julie sa...

Jeg gleder meg helt sykt! Kan nesten ikke vente med å dra:) Hvordan syns du det har vært å dra på utveksling? Takk for hjelpen! Har slitt med det siden desember.. Hehe:)

Birgit sa...

Det høres bra ut! Hvor i Australia er det du skal? Har du fått vertsfamilie ennå?
Året har vært helt utrolig bra. Har fått være med på så mye nytt og spennende, og er utrolig glad for at jeg fikk muligheten til å gjøre dette. Tida har gått veldig fort. Kan nesten ikke tro at det er under en måned til jeg drar hjem...
Håper det funka! :)

julie sa...

Jeg skal til en by 20 minutter unna Mackay, Queensland:) Har fått familie:) Gleder meg så utrolig mye! Gleder meg til å oppleve ny kultur, nytt språk og for ikke å snakke om å møte nye mennesker! Hvordan syns du det har gått på skolen? :)