tirsdag 7. juni 2011

Dagen Før Dagen

Ashlyn henta meg etter skolen i dag. Sandi sa hun skulle betale henne hvis hun gjorde det. De var nemlig ved bassenget, så dere skjønner at mens vi i Lewisville skoledistrikt ennå er på skolen, ligger resten av familien ved bassengkanten og soler seg. Vårt skoledistrikt er visst det eneste i hele Texas som ennå har skole. Men i hvertfall, vi rakk happy hour på Sonic (drive-in fast food), og da vet dere.. Da blir amerikanerne helt i hundre når de kan få brus på halv pris. Hørte rykter om at grunnen til at skoledagen nå slutter halv fire, er fordi rektoren ville at vi skulle rekke happy hour som er over klokka fire. Crazy, crazy...
Jeg dro til bassenget da jeg kom hjem, selv om jeg hadde en stil å skrive til engelskeksamenen i morgen. Tok med meg penn og papir, men hallo. Det blir ikke gjort noe når du ligger og steker deg på en solseng. Heldigvis var den var på én side, så den har jeg skrevet i kveld. Tror ikke den ble så verst. Valgte temaet "Hva som forvirrer deg mest i livet, og hvorfor", og skrev da om sammenligning. Hørtes egentlig skikkelig teit ut akkurat nå når jeg skrev det ned, men det var mitt beste alternativ.

Regna ut at hvis jeg skal få 90 i matte, så må jeg få minst 105 på eksamenen. Det er mulig fordi vi har et bonus review, hvor du får lagt til 10 poeng til scoren, noe som tilsier at du kan få 110 på det meste. Vet ikke helt hvor sannsynlig det er da, men man må bare si at "dette skal jeg klare".

Slenger med et bilde jeg fant på nettet i går. Passa ganske bra, i hvertfall for Texas.
"Yes sir & yes ma'am". Her er de veldig høflige, men jeg husker aldri på å bruke disse titlene når jeg snakker med voksne. Folk tror sikkert jeg er skikkelig frekk. Men da sier jeg bare at i Norge stiller alle likt. What now!?

-Birgit

Ingen kommentarer: