søndag 5. juni 2011

Siste innspurt!

Vi var i kirka i dag, og da var det faktisk hovedsangeren som holdt preknen. Det var hans første gang å gjøre det, men han var utrolig flink! Kjekk ung mann, det der. Ellers har vi bare brukt dagen på å rydde og vaske i huset. Jeg har vært en tur på trening - det trengtes! To ganger denne uka er ikke bra. I hvertfall ikke når jeg var kommet så godt i gang tidligere. Denne uka er det tilbake til stridskjorte og havrelefse. Eller, treningstøy og knekkebrød tenker jeg vi sier.

Nå er det siste innspurt til eksamenene. Har nettopp sittet og gjort ferdig et ekstra-opgavehefte i matte. I det faget tar man med seg alt av extra credit man kan få! Av 175 oppgaver slet jeg med to, så forhåpentligvis kan læreren hjelpe meg i morgen tidlig. Men om resten er riktig, det har jeg ingen anelse om. Har også drevet og pugga et dikt til engelsken. Det heter "Nothing Gold Can Stay", av Robert Frost. Vi må nemlig fremføre det foran klassen i morgen. Great. Kom igjen nå! Bare tre og en halv skoledag igjen nå! Det er skikkelig surt å vite at resten av gjengen her hjemme kan sove lenge, mens jeg må opp tidlig... Men, men, det er ikke finere å få det.

Om én uke kommer mamma og pappa for å hente gullungen sin hjem, haha. Blir koselig å se de igjen, så det gleder jeg meg veldig til. ♥

Ha en fin mandag!
-Birgit

Ingen kommentarer: