onsdag 8. juni 2011

Crud Wars

Bestod både engelsk og tysk. Takk Gud for at jeg er ferdig med tysk. Endelig fri!!
Nå i kveld har jeg gjort noe jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre. I onsdagskirka for high school-elevene arrangerte de en matkrig. Den bestod av både ketshup, sennep, gjennomtrekte pølsebrød, ranch dressing, bønner, nachos oste-dip og mel. Dere kan tenke dere at det var et grusom griseri, men nå har jeg altså vært med på det også. Lukta helt forferdelig på vei hjem. De hadde bare én vannslange som de kunne spyle oss med, og trykket var heler ikke noe å skryte av. Har nettopp tatt en dusj, så nå er jeg tilbake til god lukt, selv om det ennå lukter litt ketshup av den ene handa. Oh well, jeg overlever.
Mel! Det ble som lim på bakken. Klarte nesten ikke å gå, også fikk man det i øynene...



I morgen er siste dag på Flower Mound High School. Fysikk- og precalculuseksamen gjenstrå, så dere får krysse fingrene for meg. Jeg skal gjøre mitt beste.

-Birgit

Ingen kommentarer: