tirsdag 20. juli 2010

Forberedelseskurs i New York

Oi, nå er det lenge siden jeg har oppdatert! Er faktisk ikke så veldig mye nytt for tiden, men i går sendte jeg mail til STS for å få litt informasjon om forberedelseskurset som skal være i New York. Har derfor tenkt til å vise dere hva jeg fikk som svar, og nå kan jeg si at JEG VIRKELIG GLEDER MEG!!


























Så sånn ser altså ukeplanen min ut fra 13.-20. august. Det er allerede mange som har reist over atlanteren, og det ser virkelig ut som de koser seg.
Slenger med et bilde av Kristine og meg. Hun har allerede reist og befinner seg på campen til EF atm.

-B

(P.S; hvis dere trykker på bildene blir det lettere å se hva som står skrevet)

4 kommentarer:

Katrine snart i Texas sa...

sv; Ja, jeg fant også ut at jeg ikke hadde skrevet datoen.Hehe, men jeg skal dra den 19. ja. :) God tur til deg også, synd vi ikke kom på samme fly!

Katrine snart i Texas sa...

sv; hehe, ja. Det hadde vært gøy! :)

Hanne-Line sa...

Jeg trengte ikke ringe, for dagen etter kom det er SIM-kort i posten som skal registreses på nett! Der står all infoen som trengs ;-) Du kan selv velge om du skal kjøpe tlf her eller i USA, men kortet må du registrere før du drar!

Takk for det, ja, de virker veldig koselige! :-) Enn du? Hvordan er din familie hvis du har fått?

Katrine snart i Texas sa...

sv; jeg har andebu sparebank som bank. Men sparebank er "kjeden" :)