lørdag 5. juni 2010

Everything's gonna be OK

Yes yes! Kommer til å gå på Flower Mound High School, og blir dermed boende hos familien jeg fikk tildelt. Ble veldig glad, kan du tro! På skolen er det ca. 3000 elever - ikke rart dette er en av de største skolene i Texas. Der hvor jeg går nå er det rundt 500, men jeg kjenner sikkert ikke halvparten engang. Haha, no offence!

Blir da Jaguar - ikke dumt det heller. Gleder meg veldig mye til å delta på diverse skolearrangementer. Snakker da spesielt om å se kamper av ulike slag, homecoming, prom, osv... Det kommer nok til å bli veldig bra! Skolestart er satt til 23. august, men før jeg setter kursen mot Texas skal jeg på forberedelseskurs i NY én uke først. Er ikke helt sikker på når det starter ennå. Kurset skal gjøre at vi kommer litt enklere inn i vårt nye liv. Det kommer til å bestå av utflukter, severdigheter og noe skole. Spennende!

4 kommentarer:

Martine Ahlet sa...

Så braaa at det ordna sæ for dæ Birgit :D Love you <3

Birgit sa...

Taakk! Love you too <3

Kamilla sa...

Så bra! :D <3

Katrine Næss sa...

sv; så gøy! Det er jo ikke så langt unna :) Tusen takk :D Linker deg også!