onsdag 2. juni 2010

Dårlige nyheter! Gode nyheter! Bedre nyheter?

Fikk igjen surprising news i dag... Nå viser det seg at skolen i det distriktet familien min skal flytte til ikke tar inn utvekslingselver. Jeg ble fortalt av vertsmora at de ikke kunne hoste meg på grunn av dette, da skolen har siste ordet. De var veldig lei seg og hadde til og med prøvd å ordne opp i dette, men til ingen nytte.
Jeg gikk med dette i bakhodet resten av skoledagen i dag, både skuffet og litt lei meg. Selvfølgelig - sånt kan skje, og da er det ikke annet å gjøre med saken. Jeg var sikker på at det bare var på vente på ny verstfamilie, meen så skjedde det uventede! Vertsmora mi sendte meg ny mail hvor det sto at Dave fra STS i USA skulle prøve å ordne det sånn at jeg kan gå på den skolen eldste vertssøstra mi går på nå. Det betyr at jeg kommer til å bo hos familien jeg ble tildelt hvis det ordner seg med skoleplass!

Ble veldig glad da jeg fikk den siste mailen. Nå venter vi bare på resultatet. Har forresten sett bilde av det nye huset deres, og det er både STORT og kjempefint! Jeg vet at det bare er kanksje jeg skal bo hos dem, men vi krysser fingrene! Familien virker så fiin.

-Blogges!

3 kommentarer:

Kristine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristine sa...

Oii... det va litt kjipt! Satsepå at alt går bra! :)

Birgit sa...

Haha, ja. Vi satse på det :)