mandag 24. mai 2010

Nytt hus og ny skole

Nå har jeg fått snakket litt mer med vertsmora mi og den danske utvekslingsstudenten som bor der. Det viser seg at familien har kjøpt seg nytt hus, og at det ennå er under bygging! Huset ligger ca. 15 min fra der hvor de bor nå, nemlig Lantana. Det blir stas å flytte inn i nytt hus. Dette betyr at jeg skal gå på en annen skole enn den jeg først ble opplyst om. Skolen ser kjempestor ut, og elevantallet ligger på rundt 2000. Maskot på skolen er Wildcats! Haha, kanskje det blir High School Musical på meg... Den eldste verstsøstra mi på 15 skal gå på samme skole som meg. Hun kommer også til å være ny der, så det er godt vi har hverandre.

Forresten, familien har ikke to hunder. Det var en feilopplysning fra STS.
Ettersom jeg har forstått på utvekslingsstudenten som bor der nå er dette en utrolig bra familie! GLEDER MEG!

Ingen kommentarer: